Omet al contingut

TED Circles by TEDxEixample

T’agrada TED? Saps què són els TEDCircles?

És una de les moltes activitats que hi ha dins de TED. Els TED Circles són petits grups que es reuneixen per debatre i parlar sobre les idees més interessants del món, a partir d’una xerrada TED seleccionada prèviament. És una gran idea per fer noves connexions entre persones, tenir converses interessants i compartir diferents punts de vista sobre temes del dia a dia. 

Com funcionen els TED Circles by TEDxEixample?

L’última setmana de cada mes ens reunirem durant una hora aproximadament al voltant d’una xerrada TED per debatre entre tothom que hi participa. Cada mes hi ha un tema diferent sobre temes molt diversos, però com saps, TED té temes per a tothom. 

El TED Circle de juny i juliol serà virtual per videoconferència. A continuació pots trobar la data, hora i tema per als propers mesos. 

  • Juny: 2021.06.29 a les 19: 00h 
    • Tema: Our bodies (El nostre cossos)
    • Xerrada TED: “The ethical dilemma of designer babies” de Paul Knoepfle (subtítols en espanyol)
  • juliol: 2021.07.20 a les 19: 00h 
    • Tema: Agree to Disagree (estar d’acord en no estar d’acord)
    • Xerrada TED: “How to Disagree productively and find common ground” de Julia Dhar (subtítols en espanyol)

Si estàs interessat / a, no t’ho pensis més i inscriu-te en el següent enllaç. Estem desitjant poder parlar amb tu sobre aquests temes tant interessants.

https://forms.gle/tbmQsAGBZwRVPHgC6